2017

Vergoeding 2017

Voor  2017 vragen wij u goed na te kijken of uw aanvullende verzekering voldoende dekking fysiotherapie geeft. De basisverzekering zal slechts behandeling vergoeden voor kinderen tot 18 jaar en verzekerden met een chronische indicatie uit de zg. lijst “Borst”, nadat de eerste 20 behandeling op de aanvullende verzekering zijn verhaald of voor eigen rekening zijn voldaan!!!

Download de folder:

???Eigen Risico???

Valt Fysiotherapeutische zorg nu wèl of niet onder het verplicht eigen risico.
download de uitleg 2013-10_kngf_voorbeeldtekst_eigen-risico

Op deze site van onze beroepsvereniging vindt u informatie over de vergoeding fysiotherapie in 2015 bij de diverse aanvullende pakketten van de zorgverzekeraars : http://www.defysiotherapeut.com/fysiotherapie-en-verzekeren-in-2015.html
Op de de vergelijkingssite Independer.nl kunt u via bijgaande link nagaan, hoe uw dekking is voor fysiotherapie en manuele therapie;
– link fysiotherapie https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/fysiotherapie.aspx
– link manuele therapie https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/manuele-therapie.aspx

Ook kunt u uw zorgverzekering vergelijken bij Sum.nl, ook een onafhankelijke vergelijkingswebsite, speciaal voor jongeren.
– link naar sum.nl http://www.sum.nl/zorgverzekering-vergelijken/De nieuwe vergoedingen haptotherapie vindt u hier.

Bij ZorgWijzer.nl kunt u wat wijzer worden over de verschillende zorgverzekeraars
– Link naar ZorgWijzer http://www.zorgwijzer.nl/